لیوان کاغذی چیست
لیوان کاغذی دوجداره ریپل

لیوان کاغذی چیست

لیوان کاغذی یا به عبارتی papercup که امروزه شاهد استفاده روز افزون آن در هر جا و مکانی هستیم به دلیل رضایت مصرف کنندگان این محصول می باشد که چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ قیمت برای مصرف کنندگان مفید می باشد . کاغذی که برای تولید لیوان کاغذی استفاده می شود پلی اتیلن می باشد . این کاغذ به دلیل خواص و کارایی که دارد در بسته بندی مواد غذایی نیز استفاده می شود . موارد مصرف لیوان کاغذی بسیار زیاد می باشد از جمله : نوشیدنی های سرد و گرم و مواد غذایی . لیوان کاغذی باید استریل شود ، چون در تماس با مواد نوشیدنی می باشد تا از انتقال آلودگی جلوگیری کند و به مصرف کنندگان آسیب نرساند.

کاغذ لیوان کاغذی

برای تولید مواد اولیه محصول لیوان کاغذ ی کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است . به طور کلی برای ساخت لیوان کاغذی دوجداره و تک جداره و همچنین ظروف یکبار مصرف ، همانطور که در بالا اشاره شد ، از کاغذ پلی اتیلن دار استفاده می شود .این کاغذ ویژگی های مخصوص به خود را دارد . پلی اتیلن در لیوان های یکبار مصرف خاصیت عدم نفوذپذیری را دارد و علاوه بر آن کاربردهای مهم و فراوانی در تولید و ساخت محصولات کاغذی به همراه دارد.

واردات کاغذ لیوان کاغذ ی از کشورهای مد نظر به صورت رول یا شیت امکان پذیر می باشد برای تامین کاغذ لیوان های یکبار مصرف بهتر است با شرکت های معتبر واردات کاغذ مخصوص تولید لیوان کاغذ ی و ظروف یکبار مصرف در ارتباط باشید.

شرکت لیوان کاغذی دو جداره ریپل می تواند در زمینه تهیه و تولید انواع لیوان کاغذ ی دوجداره و چاپ طرح و نوشته بر روی آن شما را راهنمایی کند ، بهتر است برای مشاوره در تولید و استفاده از دستگاه ساخت لیوان کاغذ ی با مشاورین ما در تماس باشید.

لیوان کاغذی دوجداره ریپل
لیوان کاغذ ی دوجداره ریپل

انواع لیوان کاغذی

مجموعه تولیدی ریپل با سابقه چندین ساله و رضایت حداکثری مشتریان ، مصولات متنوعی از لیوان کاغذ ی را تولید میکند . در زیر به تعدادی از انواع لیوان کاغذ ی تولیدی در شرکت ریپل اشاره میکنیم :

لیوان چایدار

لیوان کاغذ ی کرکره ای دوجداره

لیوان دو جداره درب دار

لیوان کاغذ ی کافی دار

لیوان کاغذ ی تک جداره

لیوان کاغذ ی نمایشگاهی

لیوان کاغذ ی تبلیغاتی

لیوان کاغذ ی دوجداره

لیوان کاغذ ی کرکره ای

لیوان کاغذ ی نسکافه دار

لیوان کاغذ ی قهوه دار

لیوان کاغذ ی دمنوش دار

طرح لیوان کاغذ ی

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی ، شرکت ریپل توانایی تولید لیوان کاغذ ی در انواع طرح لیوان کاغذ ی را دارد و شما عزیزان هر طرح و نقشی که مد نظرتان هست را میتوانید روی لیوان های کاغذی خود داشته باشید. از جمله طرح های پر طرفدار می توان به لوگو و برند شرکت ، شعار های تبلیغاتی ، جملات انگیزشی ، تبلیغات در نمایشگاهها و همچنین عکس های خود را بر روی لیوان های کاغذی دوجداره شرکت ریپل می توانید استفاده کنید . برای مشاوره و دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه ریپل تماس بگیرید .

لیوان کاغذی دوجداره ریپل
لیوان کاغذ ی دوجداره ریپل

سفارش لیوان کاغذی با طرح دلخواح

همانطور که در بالا اشاره کردیم شما عزیزان میتوانید طرح دلخواه خود را بر روی لیوان های کاغذی مورد نظر خو داشته باشید . از جمله مزایای این قابلیت این است که شما میتوانید با چاپ برند خود بر روی این لیوان ها ، آن ها را برای مشتریان خود ارسال کنید و آنها هر بار که از این لیوان ها استفاده میکندد شرکت شما را در یاد خود خواهند آورد و همیشه جلوی چشمان آنها خواهید بود . همچنین با استفاده از این قابلیت می توانید شرکت خود را متمایز از سایر شرکت ها کنید و یک برندینگ و پرستیژ خاصی برای شرکت خود داشته باشید .

لیست تولیدکنندگان لیوان کاغذی

شرکت ریپل به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع لیوان کاغذ ی  آمادگی خود را جهت تولید لیوان های کاغذی  با بهترین کیفیت و استفاده از جدیدترین تجهیزات و دانش روز اعلام میدارد.

بخاطر همین مصرف کنندگان انواع لیوان های کاغذی از جمله شرکت ها و کافی شاپ ها می توانند با شرکت ریپل تماس گرفته و از تخفیفات ویژه شرکت بهره مند شوند.

کارخانه لیوان کاغذی

کارخانه لیوان کاغذ ی دوجداره ریپل  در جهت تامین نیاز مشتریان عزیز, همواره تمام سعی خود را به کار می گیرد تا بهترین محصولات کاغذی را تولید و راهی بازار نماید. گرایشی که امروزه مردم به لیوان یکبار مصرف کاغذی دارند چشم گیر می باشد و این به دلیل کم خطر بودن و شیک بودن محصول می باشد. البته جنبه تبلیغی این محصولات را نباید نادیده گرفت که بسیاری از شرکت ها و ارگان ها را در جهت رسیدن به هدف سوق می دهد.

لیوان کاغذ ی با چاپ اختصاصی مراحل مشابه ای را با لیوان کاغذ ی با چاپ عمومی دارد با این تفاوت که در مراحل تولید لیوان کاغذ ی عمومی یک زینک (کلیشه چاپ) گرفته میشود و چندبار از آن استفاده مشود که در کاهش هزینه های آن هم تاثیر گذار است ، ولی در مراحل تولید لیوان کاغذ ی با چاپ اختصاصی معمولا شرایط به گونه ای است که یک زینک برای یک مرتبه استفاده میشود و پس از آن دیگر قابلیت استفاده ندارد ، البته این موضوع به شکل عمومی است و ممکن از یک طرح یک فرم کامل لیوان کاغذ ی که کلا از یک طرح است، سفارش چاپ مجدد داده شود که در آن صورت ، مجدد چاپ لیوان کاغذ ی با آن طرح ، فرم و زینک اختصاصی انجام میپذیرد.

لیوان کاغذی دوجداره ریپل
لیوان کاغذ ی دوجداره ریپل

لیوان کاغذی ریپل

لیوان کاغذ ی دو جداره و یا لیوان کاغذ ی تبلیغاتی ، دارای یک لایه کاغذ (مقوا) بر روی لیوان تک جداره میباشد که در شرکت ریپل ، بااستفاده از ماشین آلات اتوماتیک و منطبق بر استانداردهای روز دنیا تولید و علاوه بر مشتریان داخل کشور، به کشورهای دیگر صادر میشود.

لیوان کاغذ ی تبلیغاتی یکی از خدماتی است که شرکت ریپل بعنوان برترین برند تولید کننده لیوان های کاغذی دوجداره ارائه می دهد. شما عزیزان می توانید برای سفارش محصولاتی مانند لیوان کاغذ ی دو جداره ، لیوان کاغذ ی تبلیغاتی ، لیوان کافی شاپ ، لیوان نمایشگاهی و … با شماره تماس ۰۹۱۲۷۹۴۳۶۱۵ ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

بستن منو
Call Now Button

[contact-form-7 id=”298″ title=”Contact form”]

اجرا شده توسط: همیار وردپرس