لیوان کاغذی تبلیغاتی

لیوان کاغذی تبلیغاتی یکی از خدماتی است که شرکت ریپل بعنوان برترین برند تولید کننده لیوان های کاغذی دوجداره ارائه می دهد. شما عزیزان می توانید برای سفارش محصولاتی مانند لیوان کاغذی دو جداره ، لیوان کاغذی تبلیغاتی ، لیوان کافی شاپ ، لیوان نمایشگاهی و … با شماره تماس ۰۹۱۲۷۹۴۳۶۱۵ ارتباط برقرار نمایید.

لیوان کاغذی دو جداره و یا لیوان کاغذی تبلیغاتی ، دارای یک لایه کاغذ (مقوا) بر روی لیوان تک جداره میباشد که در شرکت ریپل ، بااستفاده از ماشین آلات اتوماتیک و منطبق بر استانداردهای روز دنیا تولید و علاوه بر مشتریان داخل کشور، به کشورهای دیگر صادر میشود.

همچنین شرکت ریپل ، بر اساس سلایق مختلف مشتریان ، لایه دوم در لیوان کاغذی دوجداره را بصورت انواع کرکره ای ، صاف ، دیاموند وانواع دیگر تولید میکند.

همچنین جهت دریافت بهترین قیمت لیوان کاغذی دوجداره و لیوان کاغذی تبلیغاتی با واحد فروش تماس حاصل نمایید: ۰۹۱۲۷۹۴۳۶۱۵

 

لیوان کاغذی تبلیغاتی
لیوان کاغذی تبلیغاتی

 

مزایای لیوان کاغذی تبلیغاتی نسبت به لیوان یکبار مصرف پلاستیکی

  1. جلوگیری از نفوذ مایعات (از جمله چای داغ و یا قهوه ی داغ) به سطح خارجی لیوان کاغذی در صورتی که وقتی ما چای داغ را در لیوان پلاستیکی میریزم دیده شده است که در بسیاری از مواقع یا لیوان پلاستیکی آب می شود و یا حرارت دست ما را می سوزاند.
  2. وزارت بهداشت ایران وسازمان محیط زیست ایران به تازگی به دنبال وضع قوانینی هستند که استفاده از لیوان یکبار مصرف پلاستیکی را ممنوع نمایند.
  3. لیوان کاغذی پس از استفاده بهتر قابل بازیافت است و کمتر به محیط زیست صدمه وارد می نماید.
  4. بر روی لیوان های کاغذی می توان طراحی ها و نوشته های دلخواه خود را چاپ کرد تا هم جنبه تبلیغاتی داشته باشد و هم زیباتر به نظر می رسد.

از جمله امتیاز های اصلی لیوان کاغذی تبلیغاتی ، قیمت پایین و تبلیغات وسیع و کاربردی آن است. از این لیوان ها برای شرکت ها و یا بازدیدکنندگان غرفه های نمایشگاهی و کافه ها می توان استفاده کرد. شرکت ریپل  آماده است لیوان های کاغدی شمارا با طرح و رنگ دلخواه با کمترین قیمت و بهترین کیفیت چاپ کند. برای اطلاعات بیشتر از وب سایت شرکت ریپل  دیدن نمایید و یا اینکه با شماره ۰۹۱۲۷۹۴۳۶۱۵ ارتباط برقرار نمایید.

این نوع لیوان ها از نوع ویژه ای از  کاغذ ساخته می شوند که در بسته بندی مواد غذایی بیشترین استفاده را دارند از همین رو این نوع کاغذ ها باید کاملا استریل باشند. کاغذ های لیوان کاغذی تبلیغاتی  به دلیل تحمل گرمایی متفاوت از لایه های  مقاوم تشکیل می شوند. این لایه ها شامل یک لایه پوشش پلی اتیلن است که برروی کاغذ قرار می گیرد. وجود این لایه باعث می شود که این کاغذ ها در محیط زیست زودتر بازیافت شود و به محیط زیست اسیب کمتری وارد شود، با توجه به تماس مستقیم  این کاغذ ها با مواد غذایی کم ترین تأثیر شیمیایی را روی مواد غذایی دارد.

لیوان های کاغذی تبلیغاتی ، از جمله آیتم های تبلیغاتی است که این روزها در عرصه تبلیغات مورد توجه برندها و صاحبین محصول و خدمات قرار گرفته است، اما آنچه در این بازار آشفته تبلیغاتی لیوان کاغذی دوجداره ریپل را از سایر تولید کنندگان لیوان کاغذی مجزا می‌سازد کیفیت ارزنده محصول و تمرکز قطعی برروی تولید اختصاصی است. متاسفانه استفاده از مرکب صنعتی و روند تولید نامطمئن و خارج از حیطه بهداشت و سلامت، در بین تولیدکنندگان این محصول بشدت رایج است که اگرچه قیمت نازلتری را برای مخاطبین فراهم می‌آورد ولی  بروز عوارض غیرقابل جبرانی را در پی خواهد داشت. شرکت ریپل تولید محصول را با لحاظ استانداردهای کیفیت و بهداشت وظیفه انسانی خود می‌داند و در این راستا سلامتی را بر کاهش نامعقول بهای کالا مقدم می‌شمارد.

لیوان کاغذی تبلیغاتی با آنکه یکی از قدیمی ترین محصولات در گروه هدایای است ولی به دلیل کاربرد همیشگی و تنوع بسیار بالایی که در انواع لیوان تبلیغاتی با مخاطبین هنوز هم یکی از بهترین و پر فروشترین هدیه های تبلیغاتی به شمار می روند.

لیوان کاغذی تبلیغاتی بر اساس جنس ویژگی به لیوان سرامیکی  تبلیغاتی ، لیوان حرارتی تبلیغاتی یا ماگ حرارتی، لیوان چینی تبلیغاتی، لیوان فلزی تبلیغاتی یا ماگ فلزی، لیوان پی وی س یا ماگ پلاستیکی و لیوان پلاستیکی دسته بندی می شود.

از آیتم های تبلیغاتی که امروزه مورد توجه برندها و صاحبان مشاغل و به خصوص رستوران ها و فست فود ها قرار گرفته ظروف کاغذی اختصاصی مانند لیوان کاغذی ، لیوان کاغذی دو جداره ، لیوان کافی شاپ، لیوان نمایشگاهی  و … می باشد. نوع کاغذ مورد استفاده در لیوان دوجداره  نوع خاصی از کاغذ با پوششی از پلی اتیلن است .این نوع کاغذ در برابر گرما و مایعات داغ مقاوم است . همچنین پوشش پلی اتیلن باعث عدم نفوذ پذیری مایعات به خارج ظرف می شود. قابلیت بازیافت و تجزیه پذیری سریع لیوان مقوایی یا کاغذی در طبیعت یکی دیگر از مزیت های بزرگ این نوع از لیوان نسبت به ظروف یکبار مصرف از جنس های دیگر می باشد.

شما عزیزان برای سفارش محصولات مورد نظر خود و همچنین دریافت مشاوره های رایگان ، با کارشناسان ما در شرکت ریپل تماس برقرار کنید . کارشناسان ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند. راه های ارتباطی با شرکت ریپل :

آدرس :   سبلان شمالی خ آزادی کوچه بدیع الزمان

شماره تماس :  09127943615

ایمیل : info[a]ripplepapercup.com      سایت :  ripplepapercup.com

دیدگاهتان را بنویسید

بستن منو
Call Now Button

[contact-form-7 id=”298″ title=”Contact form”]

اجرا شده توسط: همیار وردپرس