لیوان کافی شاپ

در این بخش به معرفی لیوان کافی شاپ که یکی از محصولات پر طرفدار شرکت ریپل می باشد ، می پردازیم. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره در زمینه لیوان کاغذی دو جداره ، لیوان کاغذی تبلیغاتی و … با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. شماره تماس : ۰۹۱۲۷۹۴۳۶۱۵

شرکت تخصصی ریپل با بهره گیری از واحد طراحی و مهندسی قادر به طراحی هندسی، طراحی گرافیکی و نمونه سازی انواع بسته بندی های خلاقانه و در عین حال کاربردی برای انواع محصولات کافی شاپ و قهوه خانه نظیر لیوان کافی شاپ ، لیوان کاغذی دو جدراه ، لیوان کاغذی تبلیغاتی ، لیوان کاغذی کرکره ای ، لیوان نمایشگاهی ، لیوان یکبار مصرف کاغذی  و بسیاری از محصولات دیگر است.

تاریخچه لیوان کاغذی

در اوایل قرن ٢٠ استفاده از لیوان های شیشه ای در محل های عمومی رایج بود.این باعث انتقال بیماری از فردی به فرد دیگر میشد.حتی یکی از محققان بنام پروفسور (Alvin Davison) تحقیقی در مورد اثرات مرگبار به اشتراک گذاشتن لیوان های شیشه ای در مدارس انجام داد که در مجله ی جهان فن در سال ١٩٠٨ به چاپ رسید.در سال ١٩٠٨ شرکت (Dixie (Cup   در امریکا اقدام به تولید لیوان کاغذی کرد و توانست اولین نمونه ی لیوان های کاغذی خود را در قطارهای یکی از شرکت های راه آهن به عنوان لیوان یکبار مصرف کاغذی جهت استفاده ی عموم قرار دهد.

در سال ١٩١٧ لیوان های شیشه ای به طور کلی از دسترس مردم در قطارهای مسافربری کنار کذاشته شد و لیوان کاغذی توانست جای ان را به خوبی بگیرد.در سال ١٩۴٢ این لیوان های کاغذی در بیمارستان ها مورد استفاده قرار گرفت و یک تحقیق در دانشگاه ایالتی ماساچوست نشان داد که هزینه ی استفاده از لیوان های شیشه ای۱/۶ برابر لیوان های یکبار مصرف کاغذی می باشد.همین تحقیقات باعث شد که صنایع و تولید کنندگان به تولید لیوان کاغذی علاقه مند شوند ودر کشورهای دیگر از جمله فرانسه آلمان و چین به تولید آن بپردازند.

 

لیوان کافی شاپ
لیوان کافی شاپ

 

ویژگی مهم لیوان کافی شاپ جنس آن است. این لیوان ها از  کاغذ ساخته شده اند.  نوع کاغذ مورد استفاده دراین محصول ، کاغذ معمولی نمی باشد. در واقع این لیوان ساخته شده از کاغذ دو جداره می باشد. این ویژگی باعث شده که از این لیوان ها برای نوشیدن انواع نوشیدنی های گرم استفاده کرد. در واقع این خاصیت دو جداره بودن موجب می شود دمای نوشیدنی حفظ شود. هر کارتن ، این لیوان ها شامل ۱۰۰۰ عدد لیوان یکبار مصرف می باشد که هر یک در ابعاد مختلف تولید شده اند. ظرفیت هر یک از این لیوان ها متفاوت است. در شرکت ریپل ابعاد لیوان کافی شاپ از ۹۰ سی سی شروع می شود و تا ۳۶۰ سی سی می باشد . البته لازم به یادآوری است که با توجه به اینکه شرکت ریپل از دستگاههای اتوماتیک برای تولید محصولات خود و همچنین تولید لیوان کافی شاپ استفاده میکند شما عزیزان می توانید سفارش های خود را در ابعاد و رنگ های دلخواه سفارش دهید.

 یکی از ویژگی های منحصر بفرد این لیوانها عدم استفاده از چسب در تولید این محصول است . لازم به ذکر است که این لیوانها دارای درب مخصوص برای نوشیدنیهای گرم هم میباشد که جداگانه بفروش میرسد.

دو جداره بودن دیواره ی لیوان کافی شاپ باعث می شود محتوای داخل لیوان به مدت دوبرابر حالت عادی آن سرد و یا گرم باقی بماند. همچنین بالا تر بودن سطح لایه ی درونی منظره ی معلق بودن نوشیدنی روی هوا را ایجاد می کند.این دوجداره بودن لیوان کافی شاپ باعث می شود هرگز گرما یا سرمای مواد درونی به دیواره ی رویی نفوذ نکند.همچنین هرگز جداره ی لیوان بخار نمیگیرد و شستشوی آن بسیار راحت و دستی می باشد.

شما عزیزان برای سفارش محصولات مورد نظر خود و همچنین دریافت مشاوره های رایگان ، با کارشناسان ما در شرکت ریپل تماس برقرار کنید . کارشناسان ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند. راه های ارتباطی با شرکت ریپل :

آدرس :   سبلان شمالی خ آزادی کوچه بدیع الزمان

شماره تماس :  09127943615

ایمیل : info[a]ripplepapercup.com      سایت :  ripplepapercup.com

دیدگاهتان را بنویسید

بستن منو
Call Now Button

[contact-form-7 id=”298″ title=”Contact form”]

اجرا شده توسط: همیار وردپرس